donderdag 20 oktober 2011

Dag 3: Luttenberg... KEIMOE


De start was erg voorspoedig, en na het eerste controlepunt ben ik hopla de bergen op gegaan.
Na de "uitkijk" bij Nijverdal ben ik de verkeerde kant uit gestuurd.
Heb Nijverdal van binnenuit bekeken, en vervolgens via de luttenbergerweg langs "Pretpark Hellendoorn" de borden Luttenberg gevolgd.
Halverwege kwam ik lopers tegen welke uit Luttenberg kwamen ... in tegengestelde richting ben ik via deze 30 Km route naar Luttenberg gegaan.
Controlepunt was alleen voor de 30Km bedoeld en ook in Luttenberg, maar dan aan de buitenkant.
Ben nog de Koetreegweg in gegaan, maar dit bleek al snel onbegonnen werk met een zandbult voor mijn neus.
Dus weer terug, en via de alternatieve route op weg naar Luttenberg.....
Na een poos kwam ik weer op de 30 KM route en zo op het echte Luttenbergpunt Café de Spoolder aan.
Daar een poosje gerust, gegeten, gedronken en gekletst en vervolgens via Sint Juttemis naar Raalte gegaan.
De hele dag gezellig gekletst met Jan en Alleman.
Heb een schitterende dag gehad, welke ik voor geen goud had willen missen
Keimoe over de finish, en de teller stond op 60 Km......

Morgen wil ik echt 40 Km.....
Een reactie posten