woensdag 12 oktober 2011

De Salland Wandel 4 Daagse komt er aan!


De Salland Wandelvierdaagse staat volgende week op de agenda!!! Na een geslaagde Twentse Rolstoelvierdaagse heb ik geroepen dat ik mij dan in zou gaan schrijven voor de Salland Wandel4Daagse. En dat heb ik gedaan: met een dagafstand van 40 kilometer hoop ik 4 dagen lang te kunnen genieten.

Ondertussen rijd ik voor Intermobiel door er middels kleding aandacht voor te vragen, gesprekken te voeren en genietend aanwezig te zijn. Ik heb er nu al zin in.

De voorbereiding er naar toe had ik bedacht door lekker te gaan sporten en mijn conditie op pijl te houden in de laatste weken voor de aftrap. Helaas werd het allemaal anders dan gedacht. Ik ben begin vorige week ziek geworden en vandaag verklaar ik mezelf weer beter. Dus in plaats van lekker sporten heb ik anderhalve week in de lappenmand gezeten.

Gelukkig is het volgende week geen tocht met snelheid, en kan ik lekker genieten terwijl ik ik de tocht volbreng. Die basisconditie is er wel gelukkig, dus ik ben nog steeds in staat om de 40 Km/dag af te leggen. Maar het lekkere sporten en bewegen voor die tijd had ik wel lekker gevonden.

Vanmiddag wil ik een rondje sportschool maken, en morgen wil ik met de handbike een rondje maken als het niet al te smerig weer is buiten. Enne als dat goed gaat wil ik dat vrijdag en mischien zondag ook nog eventjes doen. En dan maandag is het de dag om in Raalte het startbewijs op te halen en de handbike in Raalte onder te brengen. Enne dan gaan we dinsdag voor het eerst om half 8 van start! Brrrrr, dat wordt dan vroeg opstaan vier dagen lang!!!! Ja, wie iets wilt die moet er wat voor over hebben toch?

Volgens mij ga ik ontzettend genieten van de Salland Wandel4Daagse volgende week!!!!