zondag 16 oktober 2011

De zondag voor de Salland Wandel4Daagse


Het is vandaag 16 oktober 2011, en dinsdag 18 oktober is de eerste dag van de SallandWandel4Daagse.

De afgelopen twee weken was de planning om lekker te sporten en te handbiken op weg naar de SW4D. Helaas moest ik nog even goed ziek worden, en dat heeft de planning goed overhoop gegooid. Sinds woensdag ben ik weer bij de tijd. Donderdag en vrijdag heb ik samen met Diesel gehandbiked. Samen sporten schept een band en dus hebben we rustig heel wat kilometers gemaakt. Heerlijk weer, dus we hebben er samen erg van genoten. Het weekend ben ik even weg geweest, en heb wel genoten van heerlijk weer, maar heb niets aan sport gedaan. Zo zijn de voorbereidingen geweest de afgelopen twee weken. Meer soeps kan ik er helaas niet van maken, en dus ga ik het er maar mee doen.

Vanmiddag thuis gekomen en de handbike in de auto gestopt. Morgen kom ik daar niet meer aan toe, en morgenmiddag moet ik naar Raalte toe om mijn startkaart en routekaart op te halen voor de eerste dag. Kan ik meteen de handbike stallen op zijn tijdelijk logeeradres voor de komende tijd. Scheelt mij een boel technisch werk als ik hem niet iedere keer in- en uit elkaar hoef te halen.

Mijn starttijd is iedere dag om half 8 in de ochtend. Heb me ingeschreven voor 40 kilometer/dag: dat wordt op tijd opstaan in in de auto zitten op weg naar Raalte! Dat zal wel een shock zijn komende dinsdag want ik ben helemaal geen vroege vogel. Meestal is half 8 voor mij nog midden in de nacht.....

Heb er wel ontzettend veel zin in om de komende week lekker te gaan handbiken. Het is geen snelle tocht omdat het een wandeltocht is. Deze staat open voor rolstoelgebruikers, en dus heb ik mij voor deze tocht ingeschreven toen ik de TwentseRolstoel4Daagse afgelopen juli had overleeft.

Enne een mooie gelegenheid om weer in een T-shirt van intermobiel te gaan rollen. Zo kan ik intermobiel en de doelgroep op sportieve manier zichtbaar maken. Ook kan ik op die manier uitdragen dat intermobielers niet alleen een handicap hebben, maar vooral mens zijn met alle menselijke behoeften! Oelalalalalala!!!!

De komende dagen houd ik hier de ervaringen van de dagen bij!!! Diesel, mijn hulphond, loopt de komende dagen niet mee. Voor hem is oppas geregeld op de tijden dat ik aan het rollen ben. Ik slaap thuis, dus als ik weer thuis ben dan ben ik samen met Diesel lekker thuis.
Een reactie posten