maandag 31 oktober 2011

Gezocht: Nieuwe Sportieve uitdaging!!!

Het is weer zoeken naar een nieuwe sportieve uitdaging. Dus wie nog een leuke evenement weet waar ik met handbike aan deel kan nemen hoor ik het graag. Verder ben ik vorige week nog even lekker de lappenmand in gedoken en heb ik daarna gewoon gedaan waar ik zin in had. Heb veel met de benen languit gelegen, en verder gelezen en genoten van niets doen.

Het gewone leven heeft vanaf vandaag weer zijn intrede gedaan. Heb mijn huis-, tuin- en keuken-dingen weer gedaan. En op mijn lijst voor morgen staan nog een paar dingen welke ik gedaan wil hebben. Zou het zo zijn dat alle menselijke dingen gewoon door gaan? Gelukkig wel, en het lijf is helemaal hersteld na een week lang handbiken door het Sallandse Landschap! Morgen ga ik ook weer sporten om de conditie op pijl te houden. Heb nieuwe T-shirts besteld met een nieuwe kleur en een nieuwe tekst er op. Kan ik daarmee weer opvallen waar ik het nodig vind.

Komende zaterdag ga ik assisteren bij de open dag van Fokus in Arnhem in samenwerking met Intermobiel. Dit naar aanleiding van een vraag van Veroni en Emile namens intermobiel. Diesel en ik zijn gevraagd om een demo hulphond te geven, en verder zien we wel wat er allemaal ter tafel komt. Dan in de loop van de volgende week ga ik samen met Diesel een workshop geven op een basisschool.

En verder geniet ik van het komende seizoen. Heb een cursus verhalen schrijven liggen en moet nog mijn webdesign cursus afmaken. Dus de komende wintermaanden heb ik genoeg te doen naast sporten, schilderen, lezen en genieten van alles wat er nog meer te doen valt. Maar ben nog op zoek naar een nieuwe sportieve uitdaging naast de vaste evenementen....

Een reactie plaatsen