woensdag 29 februari 2012

Schrik niet op schrikkeldag 2012

Sporten heb ik in de eerste twee maanden van het jaar gedaan op de sportschool. Drie keer per week minimaal was mijn doel, maar dat heb ik niet iedere week waar kunnen maken. Toch doet het sporten mij nog steeds goed. Inmiddels heb ik de handbike al een keer in huis gehad, evenals de feetz welke al een poos in huis staat. Ik wil wat vaker met Diesel gaan feetzen, dus dan is het gemakkelijker als de feetz lekker boven staat.

Verder is het de oplettende lezer al opgevallen dat ik aangemeld sta met een nieuwe naam: FONS. Ik weet voor mezelf al jaren dat ik transgender ben, maar heb vorig jaar besloten om er vorm aan te geven. Vandaar een nieuwe naam, maar de persoon is en blijft de zelfde.

Vanaf de komende maand ben ik voornemens om wekelijks weer een update te geven op de blog over van alles wat te maken heeft met #ikrolvoorintermobiel!

En sporten? Ja, het is retegezond!!! Echter heb ik gedurende de schrikkeldag van 2012 helemaal niets gedaan op sportief gebied. Het sporten heb ik afgewisseld met een heerlijk dagje niets doen!
Een reactie plaatsen