donderdag 15 maart 2012

Gewoon ff niets


Vandaag een rustige dag ingepland na de dag van maandag en dinsdag. Nog steeds helemaal lichamelijk zo lek als een mand. Morgen een andere drukke en emotionele dag. Lekker twee dagen weinig tot niets doen was ook wel eens lekker en hard nodig. heb niet echt het gevoel te zijn uitgerust eerlijk gezegd. soms dan zit ik wel heel raar in elkaar. ben geen persoon met regelmaat. Ga er van uit dat ik na de dag van morgen weer bij kan slapen.

Had al een paar nachten slecht geslapen van het weekend. Maandag nacht was een veel te korte nacht met 4 uur slaap. En de andere aansluitende nachten ook bijna geen oog dicht gedaan. Ook al doe ik lichamelijk weinig tot niets de afgelopen dagen, ik ben op andere manieren overactief lijkt het wel.

Leven met een lastig lijf betekent dat ik nu even een rekening gepresenteerd ga krijgen de komende dagen. Voor morgen staat er een belangrijke dag op het programma. Ik ga terug naar het internaat waar ik 4 jaar gewoond heb voor een bijzonder afscheid van een nog bijzonderder iemand. Een oud-begeleidster van mij heeft een levensbedreigende ziekte. Hierdoor moet ze vroegtijdig afscheid nemen van het leven en alles wat haar dierbaar is. Er is een afscheidsmiddag van het werk, en hiervoor ben ik uitgenodigd. Het is wrang, want de reden van dit vroegtijdig afscheid is niet leuk.

Een dag vol mooie herinneringen, maar ook een dag met een gouden rand hoop ik. De herinneringen waren, zijn en blijven belangrijk, en mij net zo dierbaar! En zo komen stom genoeg het verleden, heden en de toekomst weer samen. Ik ben net als de afgelopen dagen Fons. En daar voel ik mij goed bij!