vrijdag 9 maart 2012

Nieuws van 9 maart 2012

Het sporten gaat goed de laatste tijd, drie keer in de week ben ik in de sportschool te vinden ten einde mijn conditie op pijl te houden. Daar voel ik me goed bij. Aan alle kanten kan ik merken dat het sporten mij goed doet. Naast het feit dat ik wat kilo's kwijt raak en mijn conditie beter is geworden heb ik dagelijks ook meer zin en energie om dingen te doen.

Wat betreft de sportieve agenda heb ik besloten de Meerdaagse van Deurne over te slaan. Het is mij allemaal iets te veel van het goede. In plaats hier van heb ik besloten om de Statentocht op 19 mei in de agenda te plaatsen. Een goede keus, drie dagen achter elkaar van huis om Deurne te rijden daar zit ik niet echt op te wachten.

We rollen vrolijk verder, en binnenkort meer nieuws!
Een reactie plaatsen