dinsdag 20 maart 2012

op tijd stoppen


Vanmiddag ben ik net als gisteren, met Diesel aan de wandel geweest met behulp van de feetz. Samen sporten schept een band.


Het weer was niet zo jofel als gisteren, maar het was heerlijk om buiten in beweging te zijn samen met Diesel. We zijn een klein uurtje aan de wandel geweest. Gewoon lekker genieten. Op het einde van de wandeling was Diesel moe van het drafje waarin ik hem mee heb genomen. De laatste paar honderd meter hebben we op z'n Diesel's afgelegd: langzaamaan!!!

Vervolgens ben ik naar de sportschool gegaan. Heb hier nog 30 minuten op de hometrainer flink door zitten trappen. Na de buikspiertjes was ik erg moe, en ben ik gestopt. Het was aanlokkelijk om de paar toestellen voor de armpjes en de schouders nog even mee te nemen, maar ik heb dit niet gedaan.

De spraakchat van intermobiel gisteren over omgaan met chronische pijn, en een andere benadering daarin had ik nog vers in het geheugen. De grens, daar zat ik al bijna op, en er overheen gaan betekent eigenlijk dat ik dan te ver gegaan ben. Niet goed voor de komende dagen, en levert op de langere termijn geen winst op. Dus ben ik gestopt, en via de supermarkt naar huis gegaan. Het stoppen vandaag was een goede beslissing. Ik had immers al een klein uur vandaag met Diesel gefeetzd voor ik naar de sportschool gegaan ben, en dus heb ik echt wel genoeg gedaan!

~~Fons~~
Een reactie posten