vrijdag 30 maart 2012

Serieuze zaken aanpakken!!!!


Vandaag heb ik mij ingeschreven voor de wandeltocht over de Afsluitdijk heen op 17 juni aanstaande. Midden in de nacht start ik in Den Oever om in de middaguren te eindigen 70 Km verderop in Leeuwarden. Ik heb er helemaal zin in.

Mijn handbike staat sinds woensdag weer boven in huis. Het is de bedoeling om de banden op te pompen en weer een rit te maken in de komende dagen. Eerst gaat het weer nog even moeilijk doen dit weekend, maar dan geeft mij ook wat tijd voor privé-zaken welke ook moeten gebeuren.

Morgenochtend wil ik even sporten op de sportschool om me daarna weer rustig te gedragen. Lijkt mij een prima plan om in alle rust de rest van de zaterdag door te brengen.

Nieuwe vlag voor achterop de handbike + eerste vaantjes van 2011.
 Zondag is het 1 april en dat betekent dat ik vanaf maandag een serieus train-schema heb. Misschien dat ik in die maand nog één of twee wandeltochten mee kan pakken. En daarna staan de geplande uitdagingen al op de agenda.

~~Fons~~

Van de week is er een topic ontstaan op het forum van Intermobiel over gewichtsbeheersing als je een lichamelijke handicap en/of chronische ziekte hebt. Juist dit is erg moeilijk voor voorgenoemde doelgroep en juist ook voor deze doelgroep zo ontzettend belangrijk! Het geeft maar weer aan hoe belangrijk sporten en/of beweging is!
Een reactie posten