vrijdag 18 mei 2012

Morgen Statentocht

Morgen is de Statentocht in Oentsjerk. Het is mijn plan om mee te rollen over de afstand van 30 kilometer. Een mooie afstand en tevens een goede training voor de tocht over de afsluitdijk volgende maand en de TwentseRolstoel4Daagse over twee maanden. De hanbike ligt al in de auto, en als ik vanavond de tas heb ingepakt en de kleren klaar gelegd heb voor morgen is het tijd om broeg het bed in te duiken. Wil op tijd aanwezig zijn, dan kan ik nog rustig aan de koffie voor iedereen zal worden weggeschoten


De afgelopen dagen na de Kennedymars Zwolle was ik erg moe. De mars was zwaar vanwege de vele bruggen, tunnels en verschillende ondergronden. De afgelopen week heb ik dan ook niet veel gedaan aan sportief bezig zijn. Wel heb ik twee maal een half uur op de hometrainer gefietst. Het was dus goed te voelen dat ik een zware rit achter de rug had het afgelopen weekend. Vanmiddag toen ik met de handbike in de auto ging doen heb ik enkele kilometers gedraaid. Het voelde weer goed aan, en ik heb er het volste vertrouwen in dat het morgen goed gaat komen.

~~Fons~~
Een reactie posten