donderdag 10 mei 2012

Nog één nachtje slapen....

Vandaag is het de vooravond van de Kennedymars Zwolle. De handbike is er klaar voor met lampen, nieuwe schoenen en een liefdevolle behandeling van Douweoss. Zelf ben ik ook wel weer toe aan een sportieve uitdaging. Deze uitdaging is denk ik zwaarder dan de Kennedymars van Emmeloord omdat er verschillende ondergronden te verwachten zijn. Het maakt me niet uit, want ik wilde een thuiswedstrijd in Zwolle rollen.

Alle benodigdheden zijn in huis gehaald voor zover het nodig was. En moet maar even goed bedenken wat ik allemaal wel of niet mee ga nemen morgenavond. In ieder geval kan ik morgen nog de laatste dingen regelen, en dan moet het goed komen. De GPS heb ik ingesteld zodat hij mijn gerolde route in zich op gaat nemen. En ik heb ontdekt hoe ik routes op het ding moet zetten welke ik van het www geplukt heb. Een GPS is ook net een computer!!!

Afijn, hoop ook wat foto- en filmmateriaal te maken onderweg. En verder ben ik van plan om weer enorm te genieten van mijn tweede Kennedymars!

~~Fons~~
Een reactie posten