donderdag 7 juni 2012

Rustig aan de komende week.

En zo is er altijd wel wat. Na de rit van afgelopen zondag ben ik in elkaar gestort. De rit was nat, maar niet super zwaar. Dus waar de instorting mee te maken had was even de vraag. Inmiddels weet ik het, en staat er een afspraak met de huisarts in de agenda begin volgende week.

Wilde dit weekend misschien nog een leuke wandeling van 40 Km gaan maken, maar het zit er even niet in. Besloten om me rustig te houden het komend weekend, en om in de buurt van eigen huis en balkon wat kilometers te maken als ik me geroepen voel. De sportschool is ook dichtbij voor het geval ik me daar wil gaan vermaken.

Enne over een dikke week staat de Afsluitdijk op de agenda. Dus genoeg reden om me niet helemaal lek te trainen de komende dagen. Heb ook nog wat energie nodig voor de Afsluitdijk namelijk.

~~Fons~~