dinsdag 24 juli 2012

TR4D2012: Dinsdag


Vanmorgen waren ik en Ingrid al voor 7 uur wakker en aangekleed. Belachelijk vroeg zaten we aan het ontbijt. Om 8 uur hadden we alles al klaar, maar we hebben tot half negen ons rustig gehouden. Om negen uur waren we in Delden en had ik de handbike in elkaar, ging Ingrid een fiets halen bij de fietsenboer, en had ik binnen 10 minuten mijn aanmelding bij het inschrijvingsbureau voor elkaar. Heb ik Ingrid opgehaald bij de fietsenboer om vervolgens in de hal samen aan de koffie te gaan. Patrick kwam ook binnen rollen, en toen was het voor we het wisten tijd om buiten te staan. De start liet even op zich wachten, maar dan konden we toch eindelijk van start.

Het was een warme dag met twee lastige klimmetjes en vals plat richting Neede. Een behoorlijk pittige route! Daarna ging het ook op en neer, maar het was zeer goed te rollen. Ik kon merken dat ik meer ervaring heb met rollen dan vorig jaar. Het gaat allemaal lekkerder. En ja, ook kan ik merken dat ik veel sport, conditioneel is het ontzettend goed te doen!

Ik heb veel foto's gemaakt! Vandaag heb ik gereden in het Shirt van de SW4D, en morgen gooi ik een Intermobielshirt achterop de stoel. Veel foto's gemaakt, en die kunnen jullie later bewonderen! Vandaag stond er 50 Kilometer op de teller!!!