maandag 13 augustus 2012

Maandag 13 augustus 2012


Vanmiddag ben ik naar de sportschool gegaan. Heb heerlijk met de MP3-speler op de oren dik drie kwartier op de hometrainer gefietst. Ben gestopt toen ik niet meer de kracht had om de benen rond te draaien. Als ik de MP3-speler in heb dan heb ik heerlijke podrunner(s) opstaan, en dan ga ik voluit. Voluit binnen mijn mogelijkheden uiteraard, maar in ieder geval zo goed dat het zweet op de rug staat terwijl de airconditioning aanstaat. Vervolgens heb ik nog wat aan gewichten getrokken voor buik-, rug- en armspieren.

Het was lekker om weer even wat bewogen te hebben na een week voor joker thuis te hebben gehangen. Morgen wil ik weer even een klein rondje sporten als het even kan. Niet te gek, gewoon een beetje voor de leukigheid. Ontspanning door middel van inspanning zeg maar.

~~Fons~~