vrijdag 26 oktober 2012

SW4D 2012: De dag van Heeten

Zoals de titel al doet vermoeden ging de vierde dag van deze wandeltocht richting Heeten. De route van de 40 kilometers gaat eerst door mooi natuurgebied en veel onverharde paden. Deze keer ben ik niet verdwaald en heb ik me bijna volledig aan de originele route gehouden. Heb dus veel onverhard gerold, en dat is heel erg goed voelbaar in de armen! Heb drie keer uit moeten stappen omdat de handbike echt niet uit de blubber/zand ging met mij er in. Verder heb ik één keer uit moeten stappen omdat een heuveltje te steil was om tegenop te rollen. Dus al met al heb ik ook nog 200 meter gelopen vandaag! De rest heb ik kunnen rollen! Niet snel, en wel uitdagend leuk.

Uitgebreid verslag volgt later. Ik ga zo deze dag afsluiten, maar kan het niet laten om alvast wat foto's weg te geven.

Hierboven even klikken om de foto's te zien.

De Sallandse Wandelvierdaagse is door mij uitgerold, en hier en daar gelopen. Alles bij elkaar heb ik 160 kilometer gemaakt deze week. De teller voor Intermobiel staat nu op …....?

Met vriendelijke groet, Fons.