dinsdag 23 oktober 2012

SW4D 2012. De dag van Wijhe!

De eerste dag van de Sallandse Wandelvierdaagse is weer gerold. Het was vanmorgen om 5 uur opstaan, om 6 uur in de Blauwe Bolide zitten en om 6:15 stond ik in Raalte. Heb de Handbike van zijn logeeradres gehaald, en de tas er op om naar de tent te gaan.

In de tent aan de koffie, en zo druppelden de 40 kilometerlopers steeds bij BOSjes binnen tot we konden starten om 7:30. Net als vorig jaar werden we de deur uit gezongen, en liep iedereen weer op straat terwijl achter de meeste voordeuren het ontbijt werd gegeten.

Tot Wijhe heb ik met Jannie en Appie opgelopen. Beetje kletsen en aanhalen dat het toch echt vorig jaar was dat ik nog riep dat ik de handbike verkopen ging na de SW4D van 2011. Ik kwam Appie en Jannie tegen net na de stop in Wijhe terwijl ik met een appel in de hand uit de BOSjes kwam zetten volgens Jannie. Het ontmoeten van Jannie en Appie heeft mij redelijk in de wandelwereld geholpen. De handbike is niet verkocht, en is onder mijn leiding aan zijn tweede paar nieuwe schoenen nodig!

In Wijhe waren dit jaar mijn ouders en Vincent aan het wachten op een bijzondere ontmoeting. Ze kwamen me onderweg opzoeken. Na de nodige gesprekken en opname met camera heb ik nog even met familie aan de koffie gezeten. Het was erg leuk dat ze me op kwamen zoeken onderweg. Het was een zeer leuke onderbreking in Wijhe!


Klik op de foto om naar de fotomap te gaan van deze dag.
Morgen de tweede dag, en die gaat richting Heino!

******
Door RTV Raalte is een uitzending gemaakt.
En daarin een interview met....... Kijk zelf maar!

Een reactie plaatsen