zondag 6 januari 2013

Nog een keer naar de nieuwe baas!!!!

Na het eerste geslaagde bezoek gaat Diesel nog een keer bij mij op bezoek. Dit keer komt Marieke mee. Er wordt gewinkeld, en eigenlijk doet Diesel het fantastisch. Het tegenovergestelde van wat ik gewend ben. Een rustige hond die aan één vinger te hanteren is.

Na dit geslaagde avontuur komt er een afspraak voor de definitieve plaatsing. Wat ik en Marieke dan nog niet weten is dat het een enorme happening gaat worden die dag. Eerst volgt er een cameraploeg in het noorden, en vervolgens zal er een cameraploeg van SBS6 bij mij komen filmen.

Diesel is de eerste hond welke uit de samenwerking met het AOC Terra en Service Dogs met vlag en wimpel geslaagd is. Dus er gaat wat aandacht geschonken worden aan de plaatsing van Diesel bij mij.

~~Fons~~

Een reactie plaatsen