donderdag 28 februari 2013

De cake op februari 2013

De cake op februari 2013.
Het is een beperkte Cake.

Nugget was even een dagje op bezoek.

Hij lijkt heel schattig als hij in een mandje ligt.

Eindelijk kan ik ook even mijn kop laten zakken.
Nugget is een echte druktemaker.
Dat zijn alle jonge honden.
Maar ik kan er soms zo moe van worden.
Ik ben al 7+ zegt Mal Mens.


 Jullie zien toch wel dat ik afgebeuld word door die Nugget?
Maar ja, ik vind het wel heel leuk.
Op mijn oude dag houd ik best nog wel van een spelletje hoor.
 

 Het balkon is ook opgeruimd deze maand.

 Toen was er lekkage in huis.
Komt van de smeltende sneeuw....
Het moet hier niet gekker worden!

Mal Mens heeft zich daarna in een boek begraven.

Stenen in de bakken vol met sneeuw gedaan.

Kaarsje aan gedaan.

Ach, en zo zijn we door de maand februari gegaan.
Einde van de maand moest Mal Mens weer naar Belgenland.
Was ie begonnen met Munay-Ki.
 De maand maart kwam er aan.

Aldus de februari-Cake!!
Een reactie posten