woensdag 9 januari 2013

De huidige stand van zaken met Diesel by Fons!

De oplettende lezer heeft het al gezien. Bij vrienden, familie en kennissen is het ook al bekend. Baas van Diesel luistert sinds maart 2012 naar de naam Fons. Diesel en ik gaan samen (bijna) overal op af. Lopen nog steeds wekelijks door de winkels en hebben de grootste lol samen. Werken doet Diesel nog steeds met de zelfde snelheid als in het begin. Nu is Diesel 7 jaren oud, en is bijna 5 jaren bij mij aan het werk. Diesel heeft een grijze onderkin en is verder goed gezond. In al die jaren zijn we alleen voor de inentingen naar de dierenarts geweest. Ik ben superblij met mijn bikkel van een Diesel!

De laatste weken is het hier wit van de sneeuw. Dit is het beroemde weggetje van 'Mooi Zwolle' tegenover mijn flat. Mijn dagelijks uitzicht valt op dit laantje. Diesel is gek van de sneeuw!

Mijn ouders hebben een hond welke luistert naar de naam Nugget. Diesel en Nugget kunnen het uitstekend met elkaar vinden. Een spelletje touwtrekken daar zijn ze samen goed in.


Ach, en verder gaat het zoals het gaat.

~~Fons~~

Een reactie posten