maandag 7 januari 2013

En hoe het verder ging met Diesel en Fons

Na dat Diesel bij mij geplaatst was hebben we heel erg aan elkaar moeten wennen. Diesel is een heel rustige hond, en doet alles op zijn gemak. Hij heeft geen haast, maar doet alles wel goed. Tevens is het een hond waar geen druk op gelegd moet worden, en dus moest ik leren om aardig tegen hem te zijn. Toen ik die knop gevonden had ging het eigenlijk meteen goed.

We woonden in Emmeloord, en we zijn in november van dat jaar verhuist naar Zwolle. Hier wonen we al weer met veel plezier samen. We werken samen, we leven samen en we wonen samen. Diesel gaat overal met me mee naar toe. Is het niet lopend, dan wel snurkend in de auto.


Diesel en ik doen tal van Demo's op scholen, op straat, in de winkels en waar dan ook. Heb de demo's gedaan in samenwerking met ServiceDogs en Intermobiel. En Diesel, ach voor hem is een schoolgebouw heel normaal!