zondag 31 maart 2013

De cake van Maart 2013

De Cake op maart is best een stevige Cake geworden.

Dit geeft rust.....

Vervolgens was Mal Mens een paar weken helemaal druk.
Ik mocht de laatste keer ook mee naar Gent.

 Geen idee wat die Boeddha en die Donut in de sneeuw doen.
Volgend mij is het nog koud ook om daar in je nakie te moeten zitten.
 En daarna werd Mal Mens al snel wat rustiger.
Het duurde niet lang voor er weer goed nieuws in de bus viel.
 
Baas weer wat hieper, maar ik blijf de rustige coole Diesel.
Ik ben er altijd en dat geeft de baas ook rust.
Zelfs als we op bezoek zijn bij DouweOssen en Nugget ben ik d'r altijd bij.

Sporten is ook wat het Malle Mens van mij doet.
Ik ben er niet bij dan hoor.
Als ik er naar kijk dan val ik al in slaap.
Dus ik blijf lekker thuis als hij gaat sporten.
Wel zo eerlijk verdeeld toch?

Afijn, toen was het al weer bijna Eind maart.
Baas heeft vakantie lijkt het wel: we lijken we twee huismuizen.

Wel zijn we nog naar Klundert geweest.
Heb er heerlijk liggen snurken.
Tja, als Hulphond kom ik overal!

~~Dat was de maart-CAKE!!~~
Een reactie plaatsen