vrijdag 4 januari 2013

Begin 2008: een echte nieuwe baas?..


Begin 2008 is het zo weer zo ver. Diesel gaat een dagje op bezoek bij een eventueel nieuwe baas. Dit ben ik, en volgens mij vinden Diesel en ik het die eerste dag heel erg spannend met elkaar. Diesel komt inderdaad op bezoek. Diesel en ik gaan een stuk wandelen samen, en verder genieten we van elkaars aanwezigheid. Op dit eerste bezoek maakt hij zich meteen onsterfelijk door zich op te rollen in de 'verschrikkelijke grijze plastic mand' van zijn voorgangster Luna.



Zowel Diesel als ik voelen wel een klik met elkaar. Diesel is in tegenstelling met zijn voorgangers een hele rustige hond. Hij weet niet wat stout zijn is, en zijn hartje is zo klein als dat hij zelf groot is.

Het is duidelijk: Diesel en ik gaan een combinatie vormen!

~~Fons~~
Een reactie plaatsen