donderdag 29 augustus 2013

Hangen, herstellen en bestellen!


Van de week heb ik Javier Guzman opgehangen en verhangen.
Zoals iedereen kan zien is er niets ernstigs gebeurd verder.
Hij hangt er goed bij al zeg ik het zelf!

Het was vandaag een dag waarop veel materiaalpech ontstond.
Het begon met een hoortoestel wat dienst weigerde.
Uiteindelijk was het kleinste filtertje vochtig en dus verstopt.
Kwam ik pas achter nadat alles was schoongemaakt.

De scootmobiel die ik een paar maanden heb had mankementen.
De monteur besteld, en die was er vanmorgen al vroeg bij.

Mijn handbike heeft echt nieuwe pantoffels nodig aan de achterkant.
"Bestellen en niet langer uitstellen." vandaag!

De gewone rolstoel hobbelde al een paar dagen.
Er zat een gat in één van de skatewieltjes.
Op zoek naar een skatewielenleverancier vanmiddag!
Het is gelukt, en ik heb niet alleen de wielen, maar ook lagers en andere zaken.
Niet onbelangrijk: een reserve setje wielen!

En zo was het vandaag een "herstel & bestel" dag geworden!
Van het weekend niet achterover leunen maar klussen dus!

~~Fons~~

Een reactie plaatsen