dinsdag 22 oktober 2013

SW4D 2013 dag 1: Wijhe!!!

FOTO'S VAN DE EERSTE SW4D DAG
Het was verschrikkelijk mooi weer vandaag, en dus heb ik mijn regenpak thuis gelaten vandaag. Zelfs een extra jas heb ik niet eens in de tas gestopt. Het was echt niet nodig en dus was het vandaag een geweldige cadeau om met zulk mooi weer te wandelen. Heerlijk gewandeld dus!

Vanmorgen hoefde ik pas om 9:30 te starten. Toch zat ik rond 8 uur in de auto omdat ik graag op tijd aanwezig wilde zijn. De tent zat vol met wandelaars, en dat is heel anders dan bij de start van de 40 Kilometers om 7:30. De gezellige sfeer is anders, of komt dat omdat iedereen toch redelijk wakker is rond die tijd.

De start is inderdaad ook stukken drukker. En eigenlijk na Kasteel Nijenhuis verspreidde de sliert wandelaars zich en werd het rustiger op de route. Het is een totaal andere wandelervaring dan bij de 40 Kilometers. En ja, ik vond het heel erg leuk.

Omdat het drukker is op deze kortere wandeling kon ik het tempo niet omhoog schroeven. En dat is eigenlijk wel beter voor mijn lijf op het moment. Mijn conditie is niet helemaal goed, dus wat rustiger aan doen is niet verkeerd. Het verplicht rustige rollen voelt goed!

Met het mooie weer waren de zandpaden en dergelijke mooi droog. en ik heb maar 1 keer een ommetje gemaakt omdat er te veel modder lag. En ja, ik heb ook een keertje een stukje overgeslagen wat betreft een bospad omdat ik er net eentje achter me had.

Het rollen in Raalte is wederom een feest geweest vandaag. Af en toe creatief een omweg pakken met de rolstoel is goed te doen. en uiteindelijk klopt de afstand op de GPS zeer goed! Rollen in Raalte is super!

~~Fons~~
Een reactie plaatsen