vrijdag 25 oktober 2013

SW4D 2013 dag 4: Heeten

Vandaag is het al weer de laatste dag van de Sallandse Wandelvierdaagse. Deze mooie editie is weer veel te snel voorbij gegaan. Zo sta ik maanden ingeschreven, en zo zijn de vier wandeldagen voorbij.

Vandaag vroeg opgestaan. De Blauwe bolide moest even naar de garage in Raalte. Er was iets stuk gegaan, en dat kun je niet hebben. Dit kwam weer op een zeer ongelegen moment, maar kan in Raalte gerepareerd worden. Dus om 8 uur even de handbike van zijn logeeradres gehaald en in de Blauwe Bolide geduwd om deze een paar kilometer verder maar weer in elkaar te zetten. Tja, zo was ik toch leuk bezig op deze slotdag.

Op weg tussen garage en startlocatie kwam ik de wandelaars van de 30 kilometer tegen. Ze waren net de tent uit gezet! Ik was dus ruim op tijd in de tent en was van plan om lekker foto's te gaan schieten. Helaas was ik door het gedoe met de Blauwe Bolide mijn fototoestel vergeten mee te nemen. Wel had ik mijn regenpak ingepakt. Deze had ik beter thuis kunnen laten omdat deze de tas niet uit geweest is vandaag. Beter zo!!

Terwijl ik aan de koffie zat hoorde ik iets over een polonaise om 9 uur. Ik vond het prima, en heb er even met mijn FLIP een filmpje van geschoten. Dus in polonaise de tent uit om daarna weer in polonaise terug te komen. Na de polonaise de tent uit gestuurd en begon weer een mooie route via Heeten weer terug naar Raalte.

Deze dag ben ik geen één keer van het parcours geweken. Ik heb me lekker laten duwen. Het was fantastisch weer met een paar spetters en één keer uitstappen. Dus gewoon heerlijk gewandeld!!!

~~Fons~~

Een reactie posten