zaterdag 5 oktober 2013

Zitten

Morgen ga ik zitten in plaats van rollen.
Van 8 tot 8 zit ik in het Dierenasiel Amsterdam.


Help! Ik heb een hondenleven is van 4 tot 14 oktober 2013!

Het doel van 'Help! Ik heb een hondenleven' is om via sponsoring zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het ontwerp en de bouw van de 14 hondenspeelvelden van het asiel van de toekomst; Dierenopvangcentrum Amsterdam. Met de opbrengsten kunnen we het verblijf voor deze dieren zo aangenaam mogelijk maken en een echt hondenparadijs voor ze creĆ«ren. 

Zelf heb ik ook een extra motivatie.
Hoe is het om vast te zitten en nergens heen te kunnen?
Hoe is het om voor iedere beweging buiten de kennel afhankelijk te zijn van een 'verzorger'.
Hoe is het dat de dagindeling wordt overgenomen door het regime van de ander.
Veel mensen met een chronische ziekte en/of handicap zijn aan hun huis of bed gekluisterd.
Hoe is het om geen kant op te kunnen?
Veel mensen verbonden aan Stichting Intermobiel hebben hier altijd mee te maken.
Dus ik ga eens niet rollen, maar zitten voor honden en voor Intermobiel.

Samen met Diesel ga ik in de kennel zitten.
We zijn onderdeel van team Hond&Zo.
Diesel en ik zitten in de kennel met cameranummer 9.
Volg ons via de website van Help! Ik heb een hondenleven.


We hebben ook een persoonlijke actiepagina.
De opbrengst gaat deze keer naar de honden!