vrijdag 9 oktober 2015

HelnachtKoffie


MMMMMMMMMMMMMM

Welja, ik ben even online. de donderdag was net als woensdag van de planning af gelopen. Het was wel waardevol. Alles wat ik gepland had is gedaan. Alleen niet op de planningsmomenten.

Ik ben veel te impulsief en kan me slecht aan de planning houden. Het impulsieve is wel leuk en ik hoef het niet kwijt. Als ik de perfectie los laat zoals de afgelopen twee dagen gaat het eigenlijk beter.

En uit de comfortzonde stappen zorgt er voor dat alles anders wordt. Zelfs de koffie smaakt anders. In de voorbereiding van mijn Helweek had ik al een belangrijk doel gesteld voor deze nacht. Echter heb ik dat doen afgelopen zondag al behaald. Dit betekent niet dat ik doelloos ben vannacht. Mijn to-do-list staat nog vol met allemaal onzinnige dingen.

Ik wilde bijna opgeven eerder vanavond. Dat bed zag er erg aantrekkelijk uit. En als ik nu ga slapen heb ik morgen spijt dat ik het niet gedaan heb. Wel Kennedymarsen uit kunnen rollen met de handbike, en geen Helnacht in huis kunnen volmaken en al voor 1 uur opgeven.... Nee dat kan niet. Zo nog maar een bakkie koffie en verder. De afwasmachine had ik aan gezet, afwas gedaan en keuken opgeruimd nadat ik het eten voor de komende dagen heb voorbereid. Zelfs die machine maakt midden in de nacht meer lawaai dan overdag.

Voor de niet helnachters: Slaap lekker!!!!

Een reactie posten