maandag 5 oktober 2015

HELWEEK maandag

En toen liep om 6 uur de wekker af vanmorgen! Het begin van mijn helweek! En daar moest ik meteen de vaste gewoonte van de snooze en opnieuw inslapen laten varen. Wat nu? Omschakelen: Helweek: opstaan en wel meteen! Het eerste uur was even onwennig en tegelijkertijd spannend. Het ontbijt, kleren en alles had ik al klaar gelegd gisteren. Om 7 uur was ik dan ook samen met mijn hond op weg naar buiten. Want ik mag dan wel een Helweek hebben, Cross heeft het Hemels met een lange wandeling zo vroeg in de morgen. Zo stonden we om half 8 aan de Milligerplas te kijken hier in de wijk terwijl de zon op kwam.

Milligerplas 7:30 op HelweekMaandag 5-10-2015
Na deze mooie wandeling ben ik zelf gaan sporten. En gedurende de dag merkte ik dat ik wakker was, en scherper waarnam dan anders. Het werd een mooie en productieve dag. De hele dag was het mooi weer. en na het sporten, lezen en eten ben ik met Cross al weer gaan wandelen. Deze keer was ik zelf ook actief met de feetz. Het was heerlijk om zo met Cross op stap te zijn. Tennisbal mee, fototoestel mee en genieten maar!

Cross met tennisbal en Feetz.
Thuis gekomen heel even iets zakelijks op de PC gedaan, en daarna vlug aan het voorbereiden voor de dag van morgen. De vaste afspraken gaan de komende week gewoon door. En die afspraken hebben voorbereidingen nodig. En zo was ik al weer druk. Daarna al weer het eten voor morgen ook maar voorbereid terwijl het eten van vanavond warm stond te worden.

Het was een mooie productieve dag. Ik ben er achter gekomen dat ik met planning veel kan doen. geen internet, pc, en tv is ook goed. Zo houd ik tijd over voor zaken die ik anders niet doe. Ik hebook mooie inzichten gekregen wat betreft mijn vaste gewoonten en hoe ik daar verandering in aan kan brengen. Dus ja, deze eerste helweek-dag is geslaagd.


Een reactie posten