woensdag 7 oktober 2015

Helweek Woensdag: timemanagement! ...


9:15 uur. al een dik uur aan het sporten!
Het loslaten van de perfectie zorgt er voor dat het geweldig geworden is vandaag!!!!

Vandaag was mijn dag van timemanagement. Na twee goede dagen waarin ik het allemaal best onder controle had was dit DE dag volgens de ultieme voorbereiding. Het ging al mis bij het begin, en is de hele dag niet meer goed gekomen wat betreft de planning. En toch kijk ik met een heel goed gevoel terug op deze dag. Het was meteen al duidelijk waar het fout ging. De zwakke plekken zijn duidelijk, en ook waar verbeteringen zitten. Dus de volgende HelweekWoensdag gaat absoluut beter.

Het einde van de dag opgemaakt.
En wat ik gedaan heb vandaag? Alles wat op de planning stond en nog veel meer. Echter helemaal niet volgens de planning gedaan. Maakt niets uit, het belangrijkste is dat alles gedaan is en doelen behaald zijn. Het gaat niet om de Helweek zelf, het gaat er om de doelen te behalen middels de Helweek. Ik ben weer een dag verder, morgen een nieuwe uitdaging!

HelweekMattie Cross is toe aan iets lekkers en een bed.


Een reactie plaatsen