vrijdag 23 oktober 2015

SW4D 2015, dag van Luttenberg




Vandaag was een beetje een nat dagje. Niet getreurd want het was een mooie dag. Leuke route. Minder kilometers vandaag. Ik had er terug in Raalte 28 kilometers op de teller staan. Voor mijn gevoel was ik veel te snel terug. Zal wel aan de regen gelegen hebben en de gezelligheid onderweg.

Ik heb me toch door de blubber laten duwen vandaag. Het was niet de bedoeling. Ik trap er ieder jaar weer in. In het vervolg zal ik beter opletten. Desalniettemin was het wel een mooi avontuur. Er waren meer mooie avonturen onderweg.

Morgen de laatste dag. En morgen de vierde dag. En ja, ik heb 4 keer meegedaan en één keer kon ik door omstandigheden niet de volle vier dagen mee. Dit is een voorproefje voor morgen. Slaap lekker kinders en grote mensen!