woensdag 21 oktober 2015

SW4D2015 Dag van Heino


Vandaag had ik de wekker gezet, was ik op tijd wakker en op tijd bij de tent om nog net voor de start buiten klaar te staan. Daar gezien hoe de eerste meute de tent uit rende om er vervolgens zelf achteraan te gaan. Het was een lekkere start, en daar heb ik van genoten. Zoals bekend moest ik al vrij snel van het parcours af. Via het fietspad richting 't Natuurlijk Huis waar later de mobiele rust open is (de laatste op de route). Ik heb even gekeken of er toen al koffie was, Helaas was dit niet het geval, en ik werd door een koe de tent uit gekeken. Stel je voor dat ik een tafel mee zou nemen. Dus ik heb me na de foto's de tent uit laten jagen voor er meer koeien naar binnen zouden gaan staan kijken. Ja, die koe wilde wel alles weten van die rare bezoeker in de tent die voor zijn weiland stond.

De hele dag heb ik mooie dingen meegemaakt, omwegen genomen. Bekende en onbekende mensen gesproken. Heb omgereden en mijn eigen route gevolgd. Morgen even kijken wat het alternatief van de dag is op de 30 kilometer. Die kunnen we dan wel gebruiken denk ik. Ik heb een fotomap aangemaakt waarop het fotoverslag te vinden is van deze dag.

https://plus.google.com/photos/+FonsOsseweijer/albums/6208193019563438337
KLIK OP HET LOGO OM NAAR DE SW4D 2015 map van FONS te gaan
Zoals iedereen wel weet was het vandaag de dag van Heino. En dan is het wel een beetje jammer dat de 30 en 40 kilometerlopers niet door het centrum van Heino gaan. En dus op die manier de rust en de gezelligheid daar hebben moeten missen. Het was wel de domper van de dag omdat ik ook voor de gezelligheid rol. En in Heino was het altijd erg gezellig. De 20 kilometer is er wel geweest heb ik begrepen.

Verdere wetenswaardigheden: Het was vandaag de hele dag droog. Het was met een fris windje koud op sommige stukken. Ik heb totaal 38 kilometers op de GPS gezet vandaag. Ik heb knotsgekke dingen meegemaakt en ik heb zin in morgen. LUTTENBERG, we komen er aan!