zaterdag 1 oktober 2016

Fons Helweek-2.0 Day 5

Thema van Rust en Herstel


Vandaag heb ik niet gerust en wel hersteld. Heb wat punten van de To-Do-List af gekregen en/of opgestart. Het was behoorlijk pittig, en het voelde meteen goed dat ik die dingen heb opgepakt die al een paar weken/maanden op in de la lagen. Voor de goede orde, niet een la van het IKEA-kastje uiteraard. De laatjes zijn nog niet gevuld, en daar moet ik morgen nog even aandacht aan besteden. Wat ga ik in wel laatje stoppen?....

Heb gisteren een mooie dag gehad, alles wat ik gedaan heb heb ik met aandacht gedaan. Ik heb het goed gehad. Ik merk dat ik heel erg bezig ben geweest met het afwerken van alles wat ik moest doen, en het plannen. Dus gisteren een dag waarin veel is afgestreept uit de lijst.

Met aandacht dingen doen gaat beter. Er komt een nieuwe bezigheid bij voor de komende weken. Ik ga weer een dagboek bijhouden. Dit naar aanleiding van een gesprek welke ik donderdag gehad heb. En daarbij komen alle dingen die deze week aan de orde zijn gekomen wel even voorbij.

Vandaag wederom een mooie dag gehad. De film van dag 6 staat online, en morgen volgt de blog. En morgen wil ik wederom gebruiken om wat dingen af te ronden. De lijst voor morgen is gevuld. De TV blijft nog wel een poosje laag in zijn bedrijfsfunctie.

Morgen de laatste Fons Helweekdag van versie 2.0!