zondag 2 oktober 2016

Fons Helweek-2.0 Day 6

Innerlijke dialoog


Het was gisteren het thema van de innerlijke dialoog. Wat denk ik de hele dag, wat zeg ik tegen mezelf, over mezelf, over de ander, over mijn omgeving, over alles en iedereen. Een dag om me bewust te worden van al die interne dialogen. Het was dus een extra druk dagje, want  dan is het natuurlijk nog drukker met de interne dialogen.

Donderdag had ik een gesprek met iemand, en dat had ook te maken met interne dialogen. Nou, hier had ik dus wel iets mee te doen. En zo sloot het gisteren mooi op elkaar aan.

Naast het afmaken van de To-Do-List, het opstellen van de planning van vandaag. Het voorbereiden van morgen, en het genieten van mijn nieuwe drums heb ik ook gewandeld en foto's gemaakt.

Het was leuk om mezelf weer bewust te zijn van wat ik de hele dag denk. Dit in combinatie met het gesprek wat ik donderdag er over had heeft het mij wel wat duidelijk gemaakt. Ja, ik denk veel! Ja, mijn denken beïnvloed mijn staat van zijn en dus ook mijn gedrag. Dus als ik mijn denken positief verander, dan verandert er een heleboel mee!

Tjakkaa!

Verder niets gelezen gisteren, wel nog een paar leuke en goede gesprekken gehad.
Vandaag was de laatste Helweekdag van 'Fons Helweek 2.0'.
De movie komt straks, daarna sluit ik de dag af en kom ik later terug op de BLOG.
Een reactie plaatsen